mumsiga cupcakes!

Nu har jag gjort klart mina fina cupcakes, det var första gången jag bakade cupcakes och själv dessutom. Så jag tycker att jag gjorde ett strålande jobb, jag gjorde 13 stycken och smakade på en och den var asgod. Jag hackade i chokladbitar och de hade lixom smält lite men var ändå bitiga och jag tog ut de lite innan så att de skulle vara kladdiga. Gud de var sjukt goda, riktigt stolt! Nu är det 12 stycken kvar som min kära familj ska få smaka på.


Här håller de på att gräddas

Jag tog ut de lite innan så att de skulle bli extra kladdiga i mitten

Jag dekorerade de med olika strössel

Här ligger de och är klara för att ätas, mums!

I sju av dom lade jag på godisar från en gott&blandat påse, det blev riktigt gott!

Mina fina cupcakes, bra för första gången =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0