lunch

Har precis käkat lunch. Fiskbullar med hummersås. Det är min absoluta favorit rätt. Åt det alltid när jag var liten med min morfar på landet. När jag skulle sätta mig och äta så plingar det på dörren och jag blev jätte stressad för min familj låg och sov och ville inte att de skulle vakna så jag tittade vem det var och det är typ en präst tror jag som brukar gå runt och ge böcker till folk typ. Har träffat han några gånger förut, så jag visste att det inte var någon inbrottstjuv eller något farligt. Jag öppnar dörren och snackar lite med han och får en bok som handlar om döden. Skit intressant. Och då blir min låtsasmamma sur på mig för att jag öppnar dörren för folk, och säger att om jag vill ha böcker får jag gå till biblioteket. Så nu ska jag tydligen inte öppna dörren för någon, för egentligen kan alla sno och då kan man inte lita på någon. Goodie, då har vi det avklarat. Blev skit irriterad. Jag tänkter aldrig på att jag inte ska öppna för att jag är så van att jag är hos min mamma att jag öppnar dörren men får väl försöka tänka innan. Nu ska jag duscha, puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0