hemma från spanien

Godmorgon allihopa!
Nu har jag vaknat och är hemma från en vecka i spanien med mitt fotbollslag. Det var en as bra och rolig vecka men man längtade verkligen hem. Maten var jätte dålig och det var sjukt varmt. Fast det var ju ändå skönt. Jag har shoppat lite till min familj, mina vänner och till mig själv som ni kan få se bild på sen. Köpte även godis från tax-free'n, mitt favorit godis. Kinder maxi stänger typ, mums! Nu ska ni få lite bilder och jag ska gå och äta frukost. Puss


Söta Saga på flygbyssen till västerås

Anna Sofia och Rebecka i väntan på flyget

Nelly, Malin och Louise på flyget

Jätte fin solnedgång i Sverige

Maiken och Emma på trampbåten vi hyrde

Sara och jag på trampbåten

Fin utsikt över Blanes

Blanes från trampbåten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0