mitt testamente

Satt precis och skrev mitt testamente på datorn. Det är ju lixom inget riktigt skrev bara ner vart jag vill att mina saker ska och om varje familjemedlem och om 3kompisar som betyder allt för mig. Skrev även ner vad jonas brothers, fabregas & kim källström betyder för mig. Och hur min begravning ska vara. Så om något händer inom en snart framtid vet min familj hur det ska vara. Hoppas de hittar dokumentet på min dator bara =) Inte för att något ska hända men man vet aldrig. Mitt testamente är hemligt just nu och ingen får läsa förrän jag dör. Bara Asrin har läst det men hon är min syster så. Nu ska jag lyssna på muuuuusic, puss!


Kommentarer
Postat av: Kaylee

2010-01-11 @ 21:24:04
URL: http://kaylees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0