lördag

hej allihopa =)
jag kom hem för ett tag sen, runt 5. Sitter och chillar framför teven med datorn i knät. Ska alldeles strax laga lite mat, är sämst i köket men får röra ihop något. Är sjukt hungrig. Min styvmamma och pappa äter ute ikväll så jag e ensam hemma ett tag, kul att man fick följa med. Snäll pappa man har. Ialf så har jag träffat lalla idag, var med henne och sen åkte jag hem. Har tidig träning imorgon så idag blir det till att sova senast 12. Ska bara ta det lugnt är så jävla trött och fryser som satan och är sugen på godis. Tror jag ska sätta på camp rock eller björn gustavsson, hmm.. Globen är gul blå röd så det måste vara djurgården som lirar där inne, och då hejar vi såklart på dom. Läste också att både Real madrid och Barcelona vill ha fabregas, blir fett arg om han byter. Haha helt ointressant, hade det mysigt hemma igår och nu ska jag äta. Vet inte hur mycket update vi blir men vi hörs när vi hörs! Kram


Titta och njut! världens snyggaste brorsor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0