torsdag 4e februari

Halloj!
Jag kom precis inspringande genom dörren och rakt in på toaletten. Var så fruktansvärt kissnödig. Nu har jag precis ätit en macka och mättat magen lite. Köpte ananas med jordgubbar idag igen och en banan som jag åt på tunnelbanan. Jag ska börja köpa det varje dag för det är så himla gott =) Jag är astrött som vanligt och vill åka till gymmet men Johanna svarar inte på sin mobil och karla och evelina kunde inte och jag vill inte dit själv så jag får väl träna hemma istället. Ska duscha senare också. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, bara lata mig som vanligt för är för trött för att ens orka gå upp ur soffan hehe, ska nog leta efter en bra film på datan och teven. Hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0