svinkallt!!

det är svinkallt ute, jag var nära på att hoppa framför tåget för att jag inte orkade med kylan längre. Mina ben sved och gjorde asont. jag har aldrig i hela mitt liv känt en sån smärta i benen som jag kände när jag gick ute. Jag slutade 4 och kom till farsta 6 vilket betyder att det tog 2timmar att komma till farsta när det ska ta 30 min. I farsta skulle jag och evin gymma men det blev lite problem så vi sket i det. Jag stod vid bussen kvart över 6 och väntade, bussen kom 7. Och den körde bara till gullmarsplan, i gullmarsplan skulle jag byta till farsta strand bussen så jag kan gå av i blåsut. Men den kö:n som var där var minst 150m lång, shit de var länge köer än det är på gröna lund eller liseberg. Har aldrig sett så många människor, så jag gick till buss 811 men den kom aldrig. Jag väntade i 20min men nej den sket i att komma. Så kvart i 8 började jag trava hemåt från gullmarsplan. Kom hem kvart över 8 och mina ben var helt röda och svullna och det sved och gjorde ont. Jag klädde av mig och lade mig under täcket direkt. Nu har jag pluggat och ska chilla vid datorn. Fan jag hatar det här vädret!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0