onsdag

Halloj i stugan!

Jag sitter och tittar på special victims unit och chattar lite på datorn. Har duschat för en liten stund sen och ätit middag samt pluggat. Ska strax föna håret och platta det och även packa väskan och ta fram kläder för imorgon. Ska ju på bio efter skolan med 3 av mina närmaste kompisar och mysa. Imorgon kommer även min kusin från malmö hit, har inte träffat honom sen i somras. Han är 27 och jätte snygg hehe. Han söker tydligen jobb i stockholm och ska bo hos oss några dagar och sova på en madrass i min lillebrors säng haha men när jag åker på fredag till mamma ska han sova i min säng. Kul att han ska sova i mitt rosa rum med hello kitty täcke och grejer. Jaja sånt man får stå ut med. Jag måste hitta en rosa matta till mitt rum. Hmm vet inte riktigt vart jag ska leta någonstans. Jag har ingen aning om vart de har matt affärer haha. Juste idag så åkte jag till tårt-gubben med natashi och snackade med honom och de hade fått min beställning så jag får min älskade Jonas brothers tårta på fredag. Fast jag råkade ta en för liten sade min pappa men aja jag orkar inte byta. Jag tog 6 bitars tårta för de är bara 5 som ska äta men jag skulle ta 10 haha så tårtan blir nog vääääldigt lite men jaja nästa år då jävlar haha. Nu ska jag föna håret, PUSS!!!


Jag kan aldrig vara seriös på bilder. Jag bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

grattis :D

2010-02-11 @ 19:49:04
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0