mysig söndag!!

halloj allihopa!
Nu har jag ätit middag och duschat och sitter i min säng och tittar på tv. Ska berätta lite om gårdagen. Jag åkte in till farsta och mötte Evin, mina pengar hade inte kommit in på kontot så vi gick runt lite och tittade bara. Egentligen skulle vi följt med Tanja när hon skulle pierca sig men hennes lillebror fyllde 10 så hon firade honom så det blir någon annan dag. Sen åkte jag hem till mamma och kom dit vid halv 5, då städade jag och min syster tills min andra syster kom hem. Då lagade de middag och jag skottade snö, fy det är helt fullt med snö hos mamma. En 50 cm bred liten stig är vad man gick på innan men jag skottade bort 1/3 av alla snö så nu ser man ialf marken och kan gå normalt. Efter det åt alla vi middag tsm och tittade på tv, sen åkte ena min syster och träffade några vänner medans jag och min andra syster Alexandra satt och glodde på melodifestivalen och sen någon film som hette Sleepers som förövrigt var grymt bra. Jag somnade vid 1.
Idag åkte jag till farsta och mötte Evin igen och handlade lite saker som ni får bild på sen. Efter det gick Evin hem och Johanna kom, vi kollade ännu mer i affärer och sen gymmade vi. Jag mötte mina små brorsor och Lina vid tunnelbanan i blåsut halv 5 och så gick vi till dalen och handlade middag. Vi ska även baka cupcakes ikväll för vi gjorde aldrig det i fredags. Så det blir en riktigt mysig kväll, och hade det riktigt mysigt på eftermiddagen. Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0