kalas

Hej igen =)

Jag har varit rätt upptagen så har inte kunnat skriva tyvärr men jag är back on track. I fredags åkte jag till lalla med gabriella och så åt vi i centrum och gick hem till lalla och hade det mysigt. Igår åkte jag och lalla till farsta och sen hem till henne och färgae håret och så. Det tog 3 timmar för mig att komma hem fast det bara ska ta 25. inte kul! idag vaknade jag vid 9, åt frukost duschade  har bytt om. Ska på kalas hos min lillebrors kusin som fyller 2. Det ska faktiskt bli riktigt roligt, fast jag är lite nervös för jag är den ända ungdomen hehe så vet inte vad jag ska snacka om med alla gamlingar. Jag ska åka vid halv 1 tror jag, ska se när det var. Gratis tårta tackar man inte nej till haha. Vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0