hata

sitter i sängen och har precis duschat och ätit en macka.Kom hem från ett skivstång-konditions pass för en 20minuter sen. Aldrig mer! jag hatar det så mycket, det var absolut inte min grej. Massa armhävningar och hoppa och upp med armarna och använda både ben och armar haha nej jag gillar att springa intervaller och stå på ett löpband. Bra att ha prövat det ialf nu vet jag det tills nästa gång. Har även hunnit med att få massa skrik av min pappa på mig också. Vi hade lagfoto i tisdags och mitt lag är inte det mest seriösaste så de bryr sig inte om man kommer eller inte. Och jag HATAR lagfoton, det värsta som finns. Jag gick inte för jag hade världens hosta och ville inte vara med. Och nu blev han skitsur på mig och skriker och snackar om min fotboll. Jag får inte spela fotboll om jag bara vill ha kul utan jag måste satsa så därför måste jag gå på varje träning hela tiden. Och nu måste jag gå dit och göra mina knä-övningar, sen säger han att jag ska betala spanien resan själv. Mitt lag ska till spanien i sommar och nu ska jag betala det själv? jag har hört det förr så jag vet exakt vad han kommer säga sen. Och jag kommer inte behöva betala. Fast man vet aldrig nu kanske han är seriös, och då är det jävligt synd om mig. Jag hatar min pappa lagfoton och skivstång. Ska gå och sova med ett pissigt humör. Gud hjälp mig ifrån min cp-familj!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0