GRATTIS TILL MIG!!!! :D

idag är det bara min och ingen annans dag, haha jag älskar att fylla år och speciellt när man har världens bästa klass och kompisar! jag är så sjukt glad. Jag har fått så underbara presenter och det är bara av mina vänner. I skolan kom hela klassen med en rosa hjärt tårta och ljus och sjöng för mig sen fick jag ett rosa A4 papper med två bilder på jonas brothers och sen har de klippt in mig på bilderna. Och skrivit grattis, sen på baksidan skrev alla sina namn. Jag blev så glad och rörd att jag började gråta. Efter skolan drog vi till bion som natashi bjöd mig på, vi köpte godis och gott för 173 kr som hon betalade och sen fick jag ett par rosa örhängen av Aylin sjukt snygga. Och 60 pers har skrivit grattis till mig på facebook och sms. Sen fick jag en photoshoppad bild på mig och joe, som min kära vän Lina har gjort. Ap snygg. Åhhhh jag är så lycklig just nu att jag skulle kunna springa tusen varv runt huset. Världens bästa födelsedag, absolut! jag älskar hela min klass och alla mina vänner! <3


Så sjukt snygg bild av Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0