godmorgon

nu har jag varit vaken en liten stund. sitter och gör ett arbete som ska vara inne senast 23.59 idag. Ska intervjua 6 vuxna och 6 ungdomar och hälsa och skit, lite pinsamt att gå runt och fråga människor. Jag har frågat 3 ungdomar, tjejer som jag känner och ska även fråga 3 killar. Jag ska börja med folk jag känner sen om ingen svarar där så får jag fråga helt random people =) När klockan ringde på 06.15 imorse kände jag att jag inte kunde gå till skolan. Jag har hostat sönder mig hela natten och det gör jag fortfarande, går inte tio minuter förrän jag börjar hosta i typ en kvart. Känns som att jag håller på att kvävs hehe, ska fortsätta plugga nu och sen städa. Idag kommer förhoppningsvis min lillebror och Lina hem så det måste vara rent. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0