glader

Sitter och tittar på fresh prince i bel air, slutade skolan 10 idag. Vi fick våra betyg och sen fick vi gå hem. Har varit i Farsta med mamma och tittat på födelsedagspresenter. Jag prövade massa jeans, och hittade 1 par på gina som jag gillade men de är så sjukt små i storlekarna och inte stretch och jag har ganska breda höfter och stor rumpa så får upp dom tills rumpan sen går de inte över rumpan. Och om inte det är problemet så är de för tajta i vaderna, vissa jeans fick jag på halva vaderna sen gick det inte mer. Jag har inte ens stora vader utan normala och tillomed muskler. Förstår inte hur de gör jeans storlekarna, jag brukar ha 28 men fick pröva 30 för att ens kunna få på mig byxorna. Och jag har inte blivit större. Dagens problem haha. Gick in på bikbok och hittade ett par sjukt snygga lila jeans som min mamma köpte, och även dom fick jag köpa i 2 storlekar större. Jag ska nog börja träna hårdare så jag går ner i vikt och får i mig min normala storlek haha. När jag kom hem och var irriterad såg jag att min syster bäddat min säng vilket gjorde mig mycket gladare, man ska börja uppskatta de små sakerna i livet. Nu är jag genast gladare och ska efter one tree hill BOMBA med sit-ups hehe. PUSS


i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0