.

jag kom precis hem från skolan och jag är på världens sämsta humör. i skolan så fick jag och freddy stanna kvar en stund och jobba för att han är så jävla inkompetent och inte kan skriva några uppgifter. Jag fick göra allt arbete och han sitter som ett frågetecken och tittar. sen säger min lärare att vi missa en uppgift som hon först sade att vi inte skulle göra, så då gjorde han den och skrev en mening. bra där, riktigt härligt. Jag blev så jävla arg att jag började gråta, när jag blir skit arg så gråter jag för att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Så där stod jag och grät och min lärare var fortfarande fuckad i huvudet. Sen så gick vi till bussen och tanja och evin ville med mig hem och fira mig med min familj, eller ja halva min familj. Och jag sade visst, men min pappa eller låtsas mamma svara självklart inte på telefonerna så nej de följde inte med. Nu kommer jag hem och behöver kissa och mina skor tar 89374700 år att knyta upp så jag torkade av de och började springa in på toaletten men nej min pappa säger att jag måste ta av mig skorna. Så då blev jag ännu surare. Sen är min syster Alexandra här och bestämmer middagen bestämmer att vi ska äta MIN tårta efter maten och lånar min plattång utan att fråga. Jag sade till henne att hon inte fick platta i mitt badrum för hon hårar som jag vet inte vad, vad gör hon? jo hon använder den där ialf. Snart kommer min absoluta favorit syster hit och då blir jag gladare då behöver jag inte ens prata med min inkompetenta familj. Jag var sjukt glad idag över min tårta men nu är jag så jävla arg. Japp här kom ett riktigt argt inlägg men jag behöver verkligen skriva av mig. Nu ska jag fortsätta sura i mitt badrum, för där måste jag städa nu när det är massa hår överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0