äntligen!

äntligen funkar blogg.se normalt nu. Jag sitter i min säng och tittar på mtv, har precis ätit frukost och ska strax byta om också. Imorgon fyller jag år, det känns verkligen inte som det men det ska bli sjukt kul. Ska gå och se förhandvisningen av Valentines day vilket ska bli grymt roligt och vi åker direkt efter skolan för vi slutar 5 och bion börjar 6 och slutar 8. Så efter bion ska vi fika någonstans och bara mysa. Sen på fredag slutar jag 5 och ska fira med pappa direkt efter skolan. Jag beställde min tårta i måndags på kvällen via nätet och beställningen skickades iväg men har inte fått någon bekräftelse så om jag inte får tårtan ska pappa köpa en annan rosa tårta. Fan jag vill verkligen ha min Jonas brothers tårta så om den inte kommer blir jag riktigt ledsen. På lördag ska jag chilla och sen på kvällen på tjejmiddag hos min vän som fyller år nu på fredag. På söndag ska jag fira mig hos mamma och sen hem till pappa på alla hjärtans dag- middag haha ska bli mysigt! nu ska jag byta om, hörs senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0