Godmorgon!

Har bytt om till tränings kläder och ätit frukost. Skulle träffa Saga innan träningen men hon har blivit sjuk så det får bli en annan dag. Så istället ska jag städa mitt rum och ta det lugnt innan vi kör 2 timmar fotboll. Igår firade vi min lillebror som fyllt 3, han fick en bamse tröja och modell-lera i märket bilar. Det är typ en disney film, så det var olika färger och sen massa olika verktyg man fick till så man kan forma det som man vill. Han tycker sånt är jätte kul. Sitter och tittar lite på Sveriges träning nu som är på stadion, följer det live och det ser rätt hyffsat ut. Imorgon spelar det mot skottland, är försej bara träningslandskamp men är ändå nervös. Nu ska jag fortsätta titta. Ha en bra dag! :)  puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0