Lördag 17 april

Godmorgon allihopa!

Jag har inte bloggat på ett tag för har inte känt ork eller inspiration till att sitta och skriva lite. Men idag är jag väldigt glad så kan berätta vad jag gjort lite under de senaste dagarna. I onsdags efter skolan så åkte jag Aylin och Natashi in till stan och tittade lite. Jag hittade 2 jackor, 1 par byxor och 1 par tights. Vilket var toppen. I torsdags så hade jag träning på kvällen och igår så åkte jag och några till hem till Natashi efter skolan och spelade in våran dans vi skulle gjort för fleeeeera månader sedan till idrotten. Det bjöds på mycket skratt, onyttiga saker och tårar. Jag kom hem vid 7 och åt middag. Resten av kvällen chillade jag hemma och nu sitter jag här och har beslutsångest.

Funderar på om jag ska ut och springa, åka till min systers match i fittja, låna en boll av någon och gå och spela själv, åka till stan med kompisar eller sitta hemma och läsa min underart grymma bok. Har inte riktigt bestämt mig än. Men vi hörs ialf senare, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0