pluggpluggplugg

hemma från en rolig dag, har varit i skolan och slutade tolv och sen pluggade jag och Natashi och Nathalie till 3 för vi har näringslära prov imorgon och sen åkte jag hem till odenplan och köpte ansiktstvätt och kalender och prövade den nya drickan Vitamin defence med citrus smak, riktigt gott. Letade efter Twilight då på engelska för har alla på svenska men hittade den inte, den var slut. Rätt förståligt med tanke på hur grymt bäst den är haha. Ikväll blir det plugg för hela slanten, ska visa er mina inköp sen ta det lugnt och äta middag och sen plugga tills jag förstår allting. Med min enda hjärncell så tar det tid haha, puss!


Nathalie pluggar

Fredrica läser

Lunch

Min lunch, bröd!


Kommentarer
Postat av: asrin

åh fyfan va äcklig din macka ser ut och vara... blää

2009-09-28 @ 17:44:38
URL: http://asrinmelikova.blogg.se/
Postat av: fredrica

hahah den e skitgod

2009-09-28 @ 17:54:01
URL: http://enfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0