lördag

Godmorgon :)
Jag vaknade jätte tidigt idag, kvart i 8. Skulle kunna ligga kvar hur länge som helst men min lillebror hade gjort illa sig och grät så därför vaknade jag och kunde inte somna. Har match idag vid 2 och hela familjen kommer och kollar, riktigt roligt för det var längesen! Igår så träffade jag Emma och Nathalie och vi gick på bio i stan och vi valde den filmen som hade gemensamma platser så det blev Public enemies, bästa filmen jag någonsin sett. Ska berätta mera om den sen. Filmen började 21.20 och var slut vid halv tolv, då var alla sjukt trötta och åkte hem. Jag hamnade i säng halv 1 och somnade som en stock. Ikväll vet jag inte om jag och några tjejkompisar skulle på fest i skanstull eller tumba, det är ju även sverige match.. Känner mig lite splittrad haha. Aja vi hörs sen, ha det bäst! Puss


Bion

stan

Aylin och Nathalie på subway igår

Min macka på subway


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gillar att fota din mat vah?

2009-09-05 @ 20:06:54
Postat av: Anonym

aa, vadåra?

2009-09-06 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0