twilight t-shirt

som jag skrev för typ 2månader sen har jag beställt en twilight t-shirt som jag fick för lite över en månad sen. Jag beställde M och fick det men den var väldigt tight över bröstet och jag tyckte att om jag köper en tröja för 300 ska den sitta perfekt så jag beställde L men fick hem M igen för 3 veckor sen. Då ringde jag dom och de skulle skicka L men fick ett mail nu om att L var slut, så jag bestämde mig för att pröva tröjan igen och den passade perfekt och kändes mycket större än första t-shirten så antingen är det en större M eller så var första en S eller något konstigt. Nöjd är jag ialf, kunde tyvärr inte få någon bild på ryggen. I love it!

Dålig kvalité


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0