skit också

mitt inlägg gick bort nyss, aa kul. kom hem från stan nyss med natashi, köpte ett par skor och ett rosa bandet armband. Fanns inga halsband men armbandet var sjukt fint. Och det är ju något personligt för mig så behövde köpa något. Jag och natashi köpte likadana skor i olika färger och vi ska en färg var och så skriver vi saker på skorna. Vi har skrivit likadant på båda nu nästan, saker som vi bestämde. Och sen får vi skriva vad vi vill, olika minnen som kommer med tiden så kommer skorna att fyllas på. Rolig eller hur? och vi ska använda skorna när det är viktiga saker, som födelsedagar och sånt vi gör tsm. Nu tittar jag på OTH och sen ska jag göra om mina två uppsatser som jag gjorde i lördags, för jag råkade göra liiiite fel hehe. Japp det var min dag. Puss


En rosa och en röd var!

Mitt armband, fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0