hosta

Jag har världens j*vla hosta. Snart kommer mina lungor komma ut, jag skojar inte. Jag skrev för ett tag sen om min hosta och sen gick den över. Men i helgen så kom en ännu värre, för nu kommer inget slem utan det är bara torrhosta som gör att jag får ont i halsen och hjärtat och den kommer stup i kvarten. Tror ni jag kan vara i skolan? nej. Missar jag mycket? ja. Kul liv jag har. Min pappa köpte ju theracough som tydligen ska vara slemlösande och jättebra, den funkade innan när jag hade slemhosta men nu är den värdelös. Det blir ju inte bättre av att den smakar skit heller, skitskitskit. Jag får kväljningar och panik när jag dricker den. Men jag måste. Detta var världens roligaste inlägg va? nu ska jag fortsätta titta på ellen and give you some music..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0