dagen i ord

hade träning idag vid 11.30-13.00 och efter det skulle jag träffa johanna och angelica men angelica kunde inte och då skulle jag och johanna på new moon eller leta julklappar. Men mitt studiebidrag kommer in den 30e och inte 20 så jag hade 58 kr på kontot hehe, så inge bio eller julklappshandling blev det. Då skulle jag hem till henne men min pappa lagade någon ny maträtt här så då skulle jag få åka dit och sen åka hem efter 2 timmar och sen kom alla mina 3 favorit program idag. Om 25min börjar JONAS, äntligen. Men ville självklart träffa min pingla men somnade i soffan och vaknade utt vid 4. Så nää inge kompisar blev det idag, utan har bara slöat och titta på massa roliga youtube klipp och lite av new moon på nätet. Slutar 12.20 hela veckan vilket e najsnajs, har dataprov imorgon vilket inte e lika najs. Nu ska jag bege mig mot soffan och något program, puss

Jag Johanna Angelica på balen, älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0