26 november

sitter och tittar på 5an och väntar på att criminal minds ska börja. Ett av mina favorit program, de har ju sjukt snygga skådisar ;) hehe.. ska snart mumsa på en Strawberry cheesecake också, en ny bakelse som inte är en cheesecake utan lite glass också. Svårt att förklara men jättegod, igår åt jag choklad/oreos. Sjukt god!!! ska sova sen och upp tidigt till skolan imorgon, ska försöka få med mig någon att handla julklappar till la familia också. Min låtsasmamma, lillebror, ena syster och pappa åker till farmor och farfar i småland imorgon så jag e ensam hemma hela helgen på odenplan. Min andra syster ska till farsta och min mamma jobbar så ingen i familjen kan följa med. Får nog dra med mig natashi, hehe. Hoppas hon vill också. Japp nu är det Criminal minds!


Jag älskar att krypa ner under en filt på hösten med en varm choklad i handen och bara titta ut på den mysiga kvällen!!! Någon mer än jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0