091127

sitter i soffan och tittar på tv. slutade 12.20 idag och åkte till stan med emma, vi letade julklappar. Jag handlade till min pappa syster lillebror och mig själv. Sen fikade vi och jag åkte hem. Ville hem till one tree hill, och jag har precis tittat på det och känner mig ganska uttråkad. min familj är ju borta hos farmor och farfar i småland så sover själv hela helgen, det är faktiskt läskigt med tanke på att jag är jätte mörkrädd. Fast det kommer riktigt bra program idag på disney channel vilket är ett plus. Ska upp tidigt imorgon då jag har cup ute i älta och samling halv 9. Ska åka dit med jenny så ska nog vara hos henne runt 8 i enskede vilket betyder att jag måste upp sex halv 7, inte kul. Fast första inomhus cupen i år ska bli riktigt roligt. Jag har mycket gott ikväll vilket passar bra på en fredag men inte fullt så bra dagen innan en cup. Har två bakelser som min pappa köpte, de håller inte till på söndag så jag måste äta båda och jag klagar inte. Sen köpte jag chips och lite choklad. Har ostbågar i något skafferi också, det känns som att det blir en riktigt lyckad kväll för min del. Nu ska jag fortsätta titta på tv. Puss


Lillebrors tröja (han är 2 1/2) och systers klocka, ser inte så bra menmen.

Min ansiktstvätt och pappas after-shave.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0