varför händer detta mig?

kom hem från fotbollscupen vid kvart över 5, jag spelade typ 5min i första matchen och sen helt plötsligt när jag skulle skjuta vek sig hela mitt vänsterknä och jag föll ihop. Grät som en liten bebis och det gjorde sjukt ont, så ja nu går man på kryckor. Jag som kom tillbaka från min korsbandskada för exakt ett år sen och nu detta. Ska boka in en tid på artro-kliniken på måndag så ska jag dit och röntga knäet. Jag ber till gud att det inte är något farligt och att jag kan spela ST-cupen den 30dec. Jag har fruktansvärt ont när jag går på benet så att jag skulle kunna gråta varje gång men jag måste gå på det för att ikväll vid 9 ska jag jobba till 12, och jag vill inte åka dit med kryckor hehe känner mig handikappad även fast jag är det haha. Jag haltar på benet så måste gå tio minuter tidigare för det kommer ta ett tag för mig, kuuuuul! Nää inte direkt. Ända bra som händer idag är att det snöade, wihooo. Nej nu ska jag fixa mig, pussis =)

Outside my window..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0