tisdag

hej bloggen =)
kom hem nyss från skolan och har satt in ett  extra element i mitt rum då det är sketakallt här inne. Efter ett tag började det lukta konstigt från det så jag stängde av. Idag åker Natashi till australien och är borta 5veckor vilket betyder att vi inte ses förrän januari. Men som tur var fick jag hennes matkort så nu har jag 70kr att handla för hela tiden, tummen upp för det. Så handlade en parma/brie macka och två kokosbollar, mumsigt. Sitter och äter i sängen nu medans jag sitter med datorn i knät. Ska städa rummet lite och sen börja skriva del 2 på min och Linas fanfic. Vi hörs sen, puss


Kommentarer
Postat av: Natashi

Du verkar vara glad för matkortet och det e ju bra hahah :P saknat dig gumman <3

2009-12-12 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0