Snöstorm

Halloj i stugan! Jag hade det jätte trevligt och mysigt hemma hos åsa, vi gav julklappar till varandra och jag fick alla twilight-böckerna på engelska i en ursnygg box som jag önskade mig och hon fick sina saker. Sen åt vi tacos och tittade på tv och lyssnade på musik. Jag fick henne att gilla Jonas brothers hehe, hon jobbar ju på ett musikförlag så det var bara bra. Kom hem runt 9 och har tittat på tv med la familia och nu sitter jag i min säng. Kevin Jonas gifte sig idag och jag är jätte glad för hans skull, så sitter och läser runt på massa internetsidor om det. Ska även läsa Twilight som jag läst 79miljoner gånger men dock på svenska så ska läsa alla på engelska nu, me love!!!!!! Så godnatt och puss på er

Min twilight box


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0