skola

Godmorgon =) Jag har sovit i 10 timmar och är på ett strålande humör, jag förstår inte hur jag inte kunde vakna av att min lillebror vaknade men jag fortsatte sova. Fast vid 8 vaknade jag av att de borrar som fan utanför mitt hus, de bygger ju ett nytt där. Och så höll de på i 20minuter. Har ätit frukost och bytt om, ska ta tunnelbanan som går 11.50 härifrån. Ska möta nathalie 12.25 vid vivo utanför våran skola. Det är fortfande snö ute vilket e kul, fast jag kom på att för exakt ett år sen var jag i brasilien med familjen, imorgon hade vi varit där en vecka och skulle vara där 3veckor till =( Nu ska jag titta på våra bästa år! puss

Jag saknar sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0