Min första julklapp!

Kom hem från skolan vid 5, jag och Yashar stod och snackade jätte mycket. Fick hem våran stora tv idag, den är inte installerad än så ni får bild sen. Fick också min första julklapp för i år, en 26" teve =D blev jätte glad. Fick den idag för att han som skulle installera den stora teven tänkte att han skulle installera min med samtidigt så ja, en vecka tidigt men vad gör det? Problemet är att det var något fel på min vägg så de måste hämta 2 saker som man har när man sätter upp teven som de inte hade nu, så imorgon monterar de upp den. Fast den ligger utanför mitt rum och jag är riktigt suktad. Nu ska jag titta på den stooooora teven, puss!

Denna teven är det.

Här ligger den i kartongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0