Lördag

Hej bloggen =)
Kom precis hem från stan. Åkte dit vid 11 med min syster och handlade lite julklappar. Vi var där i perfekt tid för då var det inte så mycket folk och vädret var lugnt och stilla, men när vi skulle hem så snöade det för fullt och allt folk var som galna. Jag ska hem till Åsa vid 5 och äta middag och så ska vi ge julklappar till varandra, jag köpte till henne idag. 3 nagellack (och 1 till mig själv) och ett dusch-kit som hon ville ha, sen köpte min syster väldigt mycket till sig själv och 35 olika ögonskuggor till min andra syster. Även jag fick välja ett paket och valde Camp rock, nu har jag fått hur mycket som helst av min snälla syster haha. Vi kunde ju inte lämna stan utan att köpa munkar så vi köpte 7 stycken, muuuums! vi tog 2 var och resten får familjen bråka om hehe, nu sitter jag i min säng och tjockar på mina 2 munkar. Puss på er

Världens godaste munkar

Julklappen till Åsa

3 olika rosa nagellack och 1 svart-glittirgt till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0