Jullov

Nu är jag hemma efter en julavslutning i skolan. Det var så grymt kul. Vi gick till rålambhovsskolan som ligger precis bredvid oss och så dansade esteterna och några sjöng. En av de som sjöng hette Jonathan och gick i 3an i min skola och han sjöng så vackert!!! spelade in på mobilen, ska se om min syster kan lägga in den sen. Han sade: "Förra året när jag sjöng dedikerade jag låten till min klass nu dedikerar jag den till min tjej, hon sitter längst bak och skäms säkert jätte mycket nu" Sen började han sjunga och det var såååå fint, jag satt och log och skrek och nästan grät. Förresten så e hans hår kopia av edwards och han e skitsnygg, mumsigt. Jag mötte Asrin vid tunnelbanan vid 3 och vi är hemma hos mig nu, hon mår dåligt så hon sover här bredvid. Ahh lilla snuttan. Hon ska hem till någon kille sen som bor i dalen och jag ska hem till mamma, imorgon ska jag på julmarknad på skansen med min syster och sen öppna julklappar hos min lillebrors kusins mamma. Så vi är egentligen inte släkt men e skitbra kompisar, hon e 35 skitsnäll och skitskön. Vi ska ge julklappar till varandra imorgon och så ska vi äta middag. Senare ska jag jobba. Nu ska jag ta det lugnt och låta Asrin vila, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0