Hemma!

Nu kom jag hem från bion med Karla. Vi såg the imaginarium of dr parnassus, och den var definitivt annorlunda. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den för att den var bra men väldigt annorlunda. Man skulle gå in i en spegel och så kom man till sin vildaste fantasi och kunde göra allt man ville och om fler gick in där så mixades alla fantasier och så blev det fel och massa saker. Det handlade om så mycket mer men är väldigt trött nu, men om man gillar snygga killar äventyr och komedi ska man se den. Heath ledger gjorde ett asbra jobb, och alla andra. De skiftade lixom mellan killarna, först var Heath den onde sen när han gick in i spegeln blev han Johnny depp och sen Jude law och till sist Colin farrell, riktigt coolt gjort. Ni får bilder imorgon för nu ska jag hoppa i säng! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0