Utvilad

Jag vaknade vid 9 och ville ligga kvar men var tvungen att gå upp och duscha. Och jag glömde att ta bort mitt smink igår så jag tog bort det idag och ser hemsk ut nu haha. Jag känner mig faktiskt rätt utvilad. Snart ska jag äta frukost men just nu sitter jag och äter minimorötter :) Börjar halv 1 idag så ni undrar säkert varför jag går upp så tidigt men det är för att vi ska äta lunch innan, så jag och Aylin hade bestämt att mötas här på odenplan och käka brownies på seven eleven, men hon hörde aldrig av sig igår och jag har inte hennes nummer så vi får se hur det blir med den saken. Vi har ju elev kort som inte funkar överallt men tur för mig så funkade det på seven eleven på odenplan så om jag möter aylin ska jag ta en brownie och en coffe cooler, jag älskar! Nu ska jag börja föna håret och fixa frukosten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0