Torsdag kväll

Har precis startat min hundrande blogg ungefär, men nu lovar jag mig själv att verkligen försöka skriva varje dag. Jag ska fixa designen mer imorgon efter skolan. Slutar kvart i 5 eftersom jag går halvdagar, så jag börjar 1 vilket är super skönt! Jag sover ensam i lägenheten på odenplan och det är lite läskigt menmen.. Ska tvätta bort mitt smink nu och borsta tänderna och göra mig redo för sängen. Är jätte trött och sitter och äter minimorötter, försöker vara nyttig haha. Ska fixa designen imorgon som sagt så då blir bloggen fin och då kommer jag uppdatera. Jag skriver nog innan skolan men hinner inte fixa designen då. Jaja godnatt!


Kommentarer
Postat av: asrin

bra där freddan

2009-08-27 @ 22:14:31
URL: http://asrinmelikova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0