sista dagen i augusti

hej allihopa! hoppas ni haft en toppen dag. Imorse började jag 8 med datakunskap till 9 och sen hade jag redovisning på näringsläran och sen hade jag naturkunskap, då gick vi på pp som är pedagogisk promenad i 40 min. Skit jobbigt men det var fint väder så det var rätt skönt. Efter skolan åkte jag Natalie och Aylin och åt och sen mötte vi upp Ronja. Natalie åkte hem och jag och Ronja och Aylin satt på ett café och tog det lugnt. Sedan drog jag och Ronja till stan och titta i affärer och helt plötsligt var Ronjas mobil borta. Så är hon alltid, tappar alltid bort saker. Men sen hittade jag den på en hylla inne på HM på barnavdelningen, jag fick 1.50 kr i hittelön :) Jag och Ronja fikade också, och sen mötte jag Aylin och vi åkte på jobbintervju. Berättar mer sen, puss


Såhär glad blev Ronja när hon fått mobilen


Ronja på coffehouse by george


Min fika


Aylin vid lunchen


Min lunch, kyckling med curry. Mums!


Fin utsikt vid promenaden


Jag går


Några svanar i vattnet


Kommentarer
Postat av: ronja;)

men gud vad ja ser ut :S

2009-08-31 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0