Look back..

Hej allihopa! Jag har ätit middag och tittat på Greek. Och idag har jag och mina dåvarande närmsta vänner umgåtts i exakt 1 år. Gud tiden går så sjukt fort. Jag och Johanna har känt varandra sen 6an och hon har också känt Angelica och Lisen jätte länge. Ronja började i våran skola i 8an och jag kom tillbaka från min gamla skola andra terminen i 8an och började sen i 9a, och den 30 augusti 08 var vi alla sex tjejer hemma hos mig och hade tjejkväll Jag hittade ingen bild på min dator då Denise också är med, men hon ska ialf vara med. Tyvärr har v i splittras lite och alla vi umgås inte lika mycket längre. Men jag kan stolt säga att detta var en underbar tid och dessa människor var mina bästa vänner. Även fast allting har förändrats så kan jag titta tillbaka och se hur grymt kul vi hade det. Jag träffar fortfarande Lisen Angelica och Johanna. Tyvärr förändras tiderna så jag har nästan förlorat kontakten med Denise och Ronja vilket är tråkigt, menmen.. Detta är vi ialf!

Johanna jag Lisen

Ronja och Lisen


Lisen Ronja Angelica Johanna



Kommentarer
Postat av: Lisen

kommer alltid älska oss :D

2009-08-31 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0