jobb

Idag var jag ju på jobbintervju med Aylin, eller hon hade redan fått jobbet och jag följde med för att fråga om de behövde mer hjälp. Och det behövde dom. Jag har redan ett jobb som barnvakt som jag börjar jobba på nästa vecka ungefär 2-3 gånger i veckan och flickan är 10 år se de är najs. Nu var de telefonförsäljare för aktiva synskadade. Det är provision vilket betyder att man tjänar bara pengar om man säljer saker, så om jag inte säljer på ena dagen jag jobbar får jag inte heller några pengar den dagen. Men jag frågade och man säljer oftast rätt bra och jag borde sälja någon gång så jag borde få lite cash! Ska börja gymma på Sats också och köra boxningspass där och kanske lite simning. Men ska även springa på löpband och träna armar. Älskar att träna! 1årskort kostar 2500 för mig för jag får rabatt från skolan och då får man träna på 1sats och man vill träna på alla i stockholm kostar det 3500. Vet inte vilket jag ska ta än, för Sats finns både hos mamma i haninge där jag är på helgerna och här på odenplan och sen när jag flyttar vid globen. Så ett för alla i Stockholm borde ju vara bäst.
Nu ska jag plugga lite, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0