söndag

sitter och tittar på teve samtidigt som jag lyssnar på musik och snackar med Lina. Åt lunch hos mormor som var sjukt gott, det var jag mamma min syster solveig (mormors syster) och thomas (mormors pojkvän). Det var lite stelt efter jag och min syster inte har träffat solveig på flera år och thomas träffar vi inte heller så ofta men det var chill. Åkte hem vid 4 och började fixa maten och efterätten, åt sen vid halv 7 med hela familjen. Åt efterätt för en timme sen och mina systrar åkte nyss hem. Köpte förresten mina skor idag, love it! Satt och tänkte på melodifestivalen, jag ville att Eric Saade skulle vinna för tyckte hans låt var bäst. Den fastnar på hjärnan. Men jag gillade också Anna's, Ola's, Darin's och Salem's. De var mina favoriter. Fast tycker inte Annas låt passar i eurovision men jag hoppas det går bra. Den är verkligen sjukt bra! Nu ska jag packa väskan för praktiken imorgon och lägga mig och läsa.


Söta bruna med kilklack, perfekta till sommaren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0