praktik

Hola =)
kände för lite spanska där haha. Japp min första dag på praktiken gick strålande, det var inte så jätte roligt men det blir roligare plus fick träffa massa trevliga personer. Jag satt i receptionen, satt i ett möte, körde runt lite gamla rolk som satt i rullstolar till olika platser och chillade. Det var inte alls mycket jag gjorde men jag hoppas att jag får göra mer. Imorgon ska jag vara med på Qi gong (tror jag det heter) vet inte vad det är för något men något gympa pass eller något hehe, det ska bli intressant. Jag ska tydligen umgås lite med vaktmästarn imorgon, det blir treeeevligt. Den andra vaktmästarn heter Joseph och e sjukt skön, han och jag e brroooeees. Han e typ 55-60 år och vi har precis samma humor. Nu tittar jag på biggest loser och chillar, e jätte trött. Ska tamejfan sova tidigt idag, senast 10!


Ge mig sooooommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0