Lördag

Hallå allihopa! =)
Igår åkte jag direkt hem till mamma efter praktiken och gjorde cupcakes som för övrigt smakade skit. Var ett recept från en tidning och allt blev bara fail haha sen tittade vi på filmer och jag läste även min bok. Vaknade vid 8 och chillade framför teven och datorn och städade mitt rum. Mötte Johanna vid 2 i farsta och vi tittade i affärer. Kom hem vid halv 5 och har ätit lite och packat väskan för jag ska jobba ikväll. Ska vara där 8 så min tunnelbana går 19.20. Ska strax gå och äta middag. Imorgon ska jag och Johanna först gymma vid 3 och sen köra spinning vid 4, sen när jag e hemma vid halv 6 ska jag och min pappa ut och springa. Sen blir det en god middag, mumsigt! Sen är det praktik på måndag igen, suuuuck. Aja jag kan inte göra något åt saken och tråkigt är det inte. Nu tittar jag på Life och ryan och ska fortsätta med det, hörs imorgon eller ikväll. Puss


Jag Johanna och Angelica, babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0