godmorgon sunshines!

Jag vaknade till solen som sken in genom fönstret och blev genast på strålande humör. Det är konstigt hur solen kan få en på så bra humör. Jag åkte hem vid halv 11 och kom hit för ett tag sen, har ätit frukost och bytt om. Ska äta lunch hos mormor vid halv 2 så ska åka härifrån vid 1. Det ska bli mysigt, har inte träffat henne sen jag fyllde år vilket är över en månad sen. Ska köpa ett par skor i farsta idag också tror jag, är inte riktigt säker än. Jag älskar dom och vill verkligen ha dom men som Johanna sade till mig. Kommer jag verkligen använda alla mina klackskor som jag köpt? det är frågan hehe, men fan jag köper dom. Det är inte precis så att mina fötter kommer växa mera så kommer kunna använda dom länge. Nu ska jag ta och njuta av solen! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0