Fredag

Jaaapp, äntligen är det fredag. Fast detta betyder att snart är lovet slut. Börjar min praktik på måndag, det ska faktiskt bli kul men hoppas jag mår bättre då. Mådde illa innan jag åkte till bion igår och åt ingenting under bion. Gick upp inatt och spydde, mår fortfarande lite illa men har inte spytt något mera. Så idag ska jag vara hemma och ta det lugnt så att jag blir frisk. Skulle egentligen till mamma ikväll men då sket sig ju den planen. Har inte träffat henne på en vecka! Igår så såg jag, Johanna och Angelica Alice i underlandet och den var grymt bra. Den var rolig och spännande och faktiskt lite läskig hehe, jag kommer ihåg varför jag var så rädd för den filmen när jag var liten. Vi såg inte i 3D för de biljetterna var slut men jag vet att hade vi sett den i 3D så hade den varit 1000gånger bättre. Nu ska jag läsa min bok eller försöka lära mig låtar på mitt keyboard, har inte riktigt bestämt mig än. Men det lutar åt mitt keyboard, hörs senare! <3


Mina älsklingar Tanja och Evin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0