tolfte januari

Hej allihopa =)
Jag sitter och tittar på the hills, ett favoritprogram. Ska strax göra mina knäövningar faktiskt duscha och dammsuga. Idag i skolan var det en väldigt chill dag, på datakunskapen så gjorde vi ingenting utan satt bara och chillade. Sen hade vi engleska där vi övade inför nationella proven och sen var det näringslära och då fick vi glass av våran lärare. Sen så åkte jag och Aylin och åt pannkakor på odenplan. Det var så sjuuuukt gott. sen hade vi idrotts-teori och då fick vi även träffa våran nya idrottslärare. Vi gör absolut ingenting denna veckan för det är på måndag våra nya lektioner och nya schemat börjar. Väldigt irriterande att ens vara i skolan. Nu ska jag fortsätta titta på the hills. Kramar <3

Dagens bästa: godaste lunchen ever!
Dagens sämsta: lååång och onödig skoldag
Dagens låt: the fray- you found me
Dagens humör: trött men glad som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0