tisdag

hej allihopa =)
Var hos mamma igår och firade min syster, vi åt tårta och hon öppnade lite paket och så kom hennes kompisar. Jag och min andra syster åkte på kvällen och gymmade och hyrde film så när vi kom tillbaka satt jag och mina systrar och tittade på den senaste Harry potter. Imorse gymmade jag och kom hem för en timme sen, har duschat och packat upp väskan. Åkte också och fixade mitt busskort idag. Tittar på one tree hill nu, ska äta efter det. Jag läste en ganska cool grej nyss på twitter. Jag har bara twitter för att följa lite personer och se vad som händer i deras liv. Men ialf jag såg nyss att Audrina från The hills skrev att hennes kompis hade smsat henne och skrivit "Kinesiska köttbullar", och då hade hon svarat hennes favoriter fortfarande är svenska köttbullar. Det var lite coolt tyckte jag, att hon gillade svenska köttbullar. Haha det är inte varje dag. Nu ska jag fortsätta titta på oth, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0