Söndag 31/1-10

Sista dagen i januari, härligt värre. Nu är det ännu närmare min födelsedag, jipppiii! Jag gick upp vid 9 imorse och åt frukost och sen vid halv 11 mötte jag johanna i farsta och så gymmade vi till 11.50 sen gick vi till stadium och tittade lite och sen till hm där jag försökte byta en ögonbrynspenna. Igår så skulle jag köpa en svart kajalpenna men de var två tjejer som stod för så jag såg inte så bra så jag tog en mörk men det råkade bli en ögonbrynspenna i mörkbrun haha, märkte det när jag kom hem och tittade på den. Man kunde tyvärr inte byta även fast den e helt oanvänd i förpackning med kvitto och allt. Så fick köpa en kajalpenna, men det gjorde inte så mycket. Efter det gick Johanna och jag och åt lunch på Il piatto, pastasallad med saffransdressing. Så sjukt gott! Sen gick vi och tittade på skor och jag hittade världens snyggaste skor, är helt kär. Ska önska mig de av mamma i födelsedagspresent, nej nu ska jag hoppa in i duschen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0