Mitt 2009

I början av året var jag i Brasilien och kom hem i mitten av januari, sen fyllde lilla jag 16 år vilket var en höjdpunkt. Jag fick mycket rosa saker. En dator, underkläder, hörlurar, plattång mm. Jag och min kompis Johanna som fyller år dagen efter mig fick tårta i matsalen i skolan och alla sjöng för oss, surprise. På vintern/våren var det mycket fester och kaos bla hemma hos vår kompis Ronja vilket var roligt. Sommaren kom och det blev skolavslutning och bal, personer man gick i samma klass som sen 6års skulle man inte träffa längre. Sommaren spenderades i skåne och även hemma i stockholm, och jag lärde känna nya vänner från Tyskland. Till slut började vi gymnasiet. Jag träffade underbara kompisar och speciellt en av mina bästa kompisar Natashi. jag började även lyssna på Jonas brothers igen och kom ihåg min kärlek till dom, deras musik har hjälpt mig igenom mycket. Första terminen i skolan tog slut fort, och det blev både julafton och nyår. Under 2009 hann också mycket personliga saker hända och jag hoppas att 2010 blir ett bättre år än 2009 =)


Kommentarer
Postat av: Natashii

LOVE YOU <3

2010-01-01 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0