Hej igen!

Nu har jag kommit tillbaka till pappsen min. Imorse åkte jag och Johanna och gymmade och Asrin satt kvar hos mig vid datorn och teven och chillade. Sen kom jag hem vid halv 3 och så åkte vi hem. Hon mötte Karim i farsta strand och där bytte jag till tunnelbana. Skulle precis lägga in bilderna från igår men sen visar det sig att min mammas nya digitalkamera har ett minneskort som är för litet för min dator så får möta mamma imorgon och få sladden så jag kan lägga in de. Vi hade det askul igår, åt god mat tittade på tv lyssnade på musik och vid halv 1 på natten satte vi på mtv och stod och dansade i mitt rum och där är det många bilder ifrån =) Jag började även fixa med min mammas present och tog foton på andra foton som jag ska fixa sen på paint. Aja nu ska jag fortsätta äta min hälsofil med jordgubbar blåbär och dinkelmüsli. Usch hatar dinkelmüsli men det är nyttigt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0