Friiiiiidaaayy!

Wiiihoo det är fredag, vilket innebär att det är helg och då är det alltid massa kul som händer. Fast i helgen händer inte så mycket kul för mig för jag e fortfarande sjuk men idag fick jag en lillebror. Han är jätte SÖT! jag var inte med på sjukhuset för att jag är sjuk men de kommer hem på söndag tror jag och då ska jag fanimej vara frisk så jag kan pussa på den lille kotten. Min syster har köpt pannkakor som vi ska äta nu och sen ska hon hem till en kompis, jag ska plugga för har massor med saker tills på måndag och imorgon ska jag jobba så det kan jag inte göra då och på söndag så är det massa bra program så då vill man inte heller plugga. Och jag är ändå sjuk så har inget bättre för mig. Så det blir plugg en bra film och godis ikväll, men det gillar vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0